We gaan!

Welkom! Leuk dat je ons volgt op onze reis naar Laos.

Het is net 11.00 geweest. Over 3,5 uur zitten Michael en ik  in de trein naar het vliegveld van Düsseldorf. Tot die tijd probeer ik nog zoveel mogelijk glazen melk naar binnen te klokken terwijl ik me te goed doe aan een bord kaasblokjes (red. vanmorgen heb ik de pot pindakaas al leeggemaakt)

Om jullie een beetje een idee te geven hoe onze reis eruit gaat zien, hier ons reisschema:

16 juli:                    aankomst in Bangkok
18 juli:                    BBK > Laos (nachttrein)
19 juli:                    Paksé
27 juli:                   Savannakhet
30 juli:                   Tha Kaek
01 augustus:        Vientiane
04 augustus:        Luang Prabang
13 augustus:         Bangkok
17 augustus:                    Terug

Voor alle mensen die nog steeds geen idee hebben waar Laos ergens ligt. (Dat is toch Spanje? Afrika dan?)

Om 21.10 zitten we eindelijk in het vliegtuig (#zinin)

We hopen dat we de eerste update kunnen doen vanuit Bangkok!
Later!
M&L

Categorieën: Uncategorized | 4 reacties

Berichtnavigatie

4 gedachten over “We gaan!

  1. 17 augustus terug hoop ik?!!!

  2. m van Sprang

    We gaan je volgen! Heel veel plezier!!!
    Anjo en Margreet

  3. Maarten Ottenhof

    Drie dagen lang in Vientiane gaat niet echt leuk worden, ben ik bang voor. Ben er zelf maar een paar uur geweest en ik vond dat al echt genoeg. Eigenlijk hoor ik van iedereen hetzelfde verhaal, wees daar alleen als je moet wachten voor een visa, ga anders zo snel mogelijk weg. Het is een stad zonder enige emotie of uitstraling. Alsnog heel veel plezier met de rest van jullie trip door het prachtige Laos!

    • Haha ja die verhalen hebben wij ook gehoord. Gelukkig zijn we in Vientiane voor een leuke opdracht vanuit de stichting, namelijk een interview met iemand!

Geef een reactie

Blog op WordPress.com.

